Lite av varje

Nu sitter jag med balkong dörren öppen och ipod musiken i högtalarna:)
Jag gick och köpte mig ett par mjukis braller och ett par svarta legings(hur stavas det?)-nödvändigt.
Sen inge mer. Kl 4 kommer farmor och är här med oss och vi äter någon slags tidig middag. Sen ska jag på min älskade konstsim (jag är lite ironisk) som man typ krålar (jag skriver som det låter) 8 längder och jag kan inte kråla, och jag vet inte hur jag ska få tillräckligt med luft! Jobbigtjobbigt. Men ibland är det kul, det är därför jag fortfarande går. Jag tänkte lägga ut en bild nu så dags att bläddra i arkiven;)
Here it comes:


Kommentarer
Postat av: F R I D A

Fin bild men villen låt är det? :) <3

2009-09-26 @ 12:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0