tänk mom det vore som i mina drömmar

Varför dessa rubriker??
Jag tänker så förbaskat mycket nuförtiden! Det är så mycket jag ser med andra ögon känns det som..
...Förövrigt så hade jag so prov idag och har no prov på fredag. Igår satt jag till sent på kvällen och pluggade till so:n. Inte så bra faktiskt... inte för att det inte gick dåligt på provet idag men ändå.
Nu sitter jag och funderar om jag kommer orka repetera no. Jag är helt slut känner jag nu. Jag kanske håller på att bli sjuk. Men det får nog bli lite ikväll och sedan imorgon kväll också. JA, så säger vi! Inget annat.
Oj vad skönt att lägga sig i sängen, jag bara ser den och bara aaa!! Jag sitter här och pratar högt om vad jag skriver. Vad meningslöst, jag har inget att skriva om. Men då kan det ju vara läge att sluta här och nu på detta inlägg. :):):):):):):):):):):)
.Godnatt.


Rusted Root - Send Me On My Way

För TUUSAAN! Vad klockan var mycket nu! Mer än vad jag trodde iallafall. HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0