Oj! Vad det går fort!

Dagen har varit bra. Det var kmg-ruset så vi sprang 3,2 km tror jag att det var. Det gick helt ok:)
Nu är jag bara hemma och vilar innan dansen som börjar 5. Jag kollar in gamla bilder som ligger på mitt usb minne så det var ett tag sen jag såg dem. Haha, det är vissa som är sjukt roliga! :D Och vissa känns liksom som igår. Bilder från i våras t.ex. Då hade man hela sommaren framför sig och på vissa bilder kommer jag ihåg precis vad vi gjort innan och vad vi gjorde efter. Helt sjukt! Men man ska väl leva i nuet och bara tänka på det som är bra just då och ha kul! hehe..

.Bild från i somras när jag, pappa, Ville och Emmy var ute och tältade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0