Fett mycket..

Plugg!!! Nu när jag tänker på det. So, no, sv. Jag har liksom gått runt och tänkt: Jamen det är lugnt lalala.
Vi har so prov snart och vissa grejer bara fattar jag inte! Och no provet vet jag inte när det är:S Opsi..
Men denna morgon/förmiddag har jag iallafall lagt ner tid på att göra mina läxor och nu orkar jag inte mer. Jag har varit duktig som gör läxorna på en lördag, ja, jag har inte så mycket mer att göra. Läsa bok, det ska jag nog göra nu:) Jag lånade två böcker från bibblan igår: Syskon kärlek och Afrodite och hämnden.
Jää.. Ha en bra lördag!♥//Signe
Vilket väder det är förrsten! Blåst och regn. USCH!



Kommentarer
Postat av: ottilia

'syskonkärlek' är jättebra! :D

2009-10-03 @ 17:19:53
URL: http://ottilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0