Varför dessa kedjebrev!

Vad är dom bra för! Vem skriver dom? Varför skriver de dom? VARFÖR?! I hate them. Börjar med en liten saga om en liten flicka som blivit mördad. Slutar med att om du inte skickar detta till minst 15 personer så kommer det hända nått hemskt för din familj inom ett antal timmar. Hur tänker man när man skriver ett sånt mail/sms?? Tänk mindre barn, de kan ju bli asskraja och göra slut på alla dess pengar (på mobilen) bara för ett fjantigt sms! jag skickar aldrig vidare kedjebrev (finns undantag) för jag hatar själv att få sånna. Ja, nu var allt detta sagt;)

Jag känner värme i kinderna efter en lång dag ute med en del av familjen (alla förutom mamma, jag har inte värsta bigga familjen). Mina händer luktar rök och gräs-dags att ducha:) Gud vilket trist väder! Grått o blött o kallt. Blä. Imorgon är det måndag. Måndagar och tisdagar är bäst! Det är för musikens och människornas skull! Jag har oftast så kul på dessa dagar! Ja... Nu är det inte nå mer.. kram. ha det great. //Signe♥
Free fallin-John Mayer Åh, vilken mysig låt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0