idagharjagköptengradskivaochtvåpennor

jaa, vilken rubrik!


men dagen har varit bra. jag känner bara lite stress med so:n. jag känner alltid när jag väl är hemma och är sjuk att jag kommer ligga så mycket efter och nu vet jag plötsligt inte poängen med denna mening. okej hejdå. Ja det var knäppt. men jag ska iallafall gjort en upsats klar om två veckor, det måste börjas jobba! men jag har faktiskt denna kväll gjort matte. ganska mycket faktiskt och det är bra signe!:) har prov på kap på fredag men det känns bra. då vet ni det. efter skolan så gick jag och köpte en gradskiva och två blyertspennor med frida (varför berätta det? egentligen..) men innan det köpte vi varsin pepparkakssanwich (ungefär) och det var gott! mmm.. vi gick förbi etc också och det är så dyyyrt men så himla fina grejor! en tigertröja, vantar, tröjor i massor och vantar igen. det kändes inte så mycket när jag skrev ner det men nu känner jag att det börjar spela ur (eeh..va?) så hejdå och ha det great!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0