(icke) Sovmorgon:)

Hej alla fina läsare;)
Min dag börjar med att jag kastas upp från min sömn, hade en jätte härlig dröm tror jag.. och jag vet inte vad klockan är! Jag kollar på kl och den är 7:36!!! Jag möter Frida kl 7:50 varje morgon för att sedan ta en buss som går 7:59! Jag hade bråttom! Nappade åt mig en 50 lapp så jag kunde köpa frukost i skolans caftereria. men jag hade ju mellis som jag äter innan handbollen i väskan, så det tog jag till frukost och för 50 lappen köpte jag mellis, klyftigt;)

I skolan hade jag en liten orolig känsla hela dagen för talet som började denna tisag eftersom Matias var tillbaka efter flera veckor. Tre hann hålla sitt tal idag, kan vara jag näste gång, måste öva varje dag har jag bestämt nu.

Vi hade träning efter skolan och jag hann köpa världens godaste macka (eftersom jag hade utv. samtal när vi brukar äte vår mellis). Musli macka med avokado, groddar, rukkola, färskost, paprika, tomat o lite annan sallad. Verkligen jätte god, men - för priset, 35 spänn... Och en risifrutti, köpte på stort! Halva mackan ligger faktiskt i kylen nu, ska snart inte finnas någon macka kvar;)

Allt för dagen, en tråkig sak hände förresten på träningen, AM ska sluta som tränare, konstigt o tråkigt tycker jag!

Tack för mig leverpastej:D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0