Romme idag!

Hej hopp!
Dagen har varit fantastisk! Jo, för jag tillbringade den i Romme där nästan hela klassen var! Det var tjockt bra, om man inte räknar med att jag var dum nog att glömma mina skidvantar så jag fick åka i mina (nästan) stickade vantar.. Och vinden blåste ju inte in i dom, nej nej... Fast som tur var fick jag låna ett par tunna vantar att ha under, TACK!
Bortifrån det var det toppen, toppen backar och toppen humör! Kan inte bli bättre!!! Resen i bussen var långtråkig vissa stunder.. men mot slutet när vi nästan var framme hittade det fram igen;)
Nu har jag duchat och maten liger i magen och sängen väntar.jag är faktiskt väldigt trött..
Tack för en underbar dag, och god natt!!!!
Kramis Signe<3


Kommentarer
Postat av: O T T I L I A

nä vad synd att du glömde vantarna, jobbigt... men tur att du hade andra! :) Saknar dig, kram!

2009-03-05 @ 21:17:35
URL: http://ottilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0