Nu:

Sitter jag och känner att jag bara måste skriva nått.. så jag skriver om nu!

Jag ska alldeles strax ducha som jag tänkte göra egentligen direkt när jag kom hem, men icke sa nicke... Till mat åt jag spaghetti och pappas köttfärsås och läste eller kollade mest i den nya HoM katalogen som kom idag. Kl 8 är det Mästarnas Mästare på ettan som jag brukar se på. Det är ju läbbigt på slutet!!! 

Det var det... Egentligen försöker jag inte skriva sånna här inlägg för dom brukar vara rätt tråkiga... Men eftersom.. jag vet faktiskt inte riktigt varför jag skrev detta.. Nä men nu drar jag ut på tiden. Ha det så himla glad och jag blir så glad för kommentarer. Så skriv nått!!! Kramis<3
åh, sommar och bad..<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fasen va jag längtar till sommarn! ÅÅÅÅÅÅÅÅH jag blir galen<3

2009-03-10 @ 20:46:21
URL: http://hertiis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fasen va jag längtar till sommarn! ÅÅÅÅÅÅÅÅH jag blir galen<3

2009-03-10 @ 20:47:10
URL: http://hertiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0