Musik café

Hej igen! Somsagt, igår var det musik café och alla var verkligen jättebra! Jag var asså jätte nervös innan jag gick upp påscen, lite fel blev det men jag är jättenöjd ändå och det är skönt att ha det gjort. Jag och Frida körde Bum like you. Jag på piano och Frida på bas och båda sjöng. Och sen är det så häftigt med dom som går upp på scen fast man egentligen inte vågar, och det är bara bra för att dom gör det! Lite sent blev dt igår, jag var trött och liksom hade känslan av när man är nervös och det släpper, vet inte riktigt hur jag ska förklara... Men det blev en lyckad kväll!
Kramiis♥

Kommentarer
Postat av: Herta

Du var så himla braaaa<3!!! Men du e alltid bäst:D

2009-03-22 @ 18:09:35
URL: http://hertiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0