Dagen:

Hejsan alla människor! Dagen har varit HELT ok:)

På dansen gjorde vi våran (kråkornas) dans, fett kul yo!

På sången fick vi köra solo till Vinna allt, om man inte gjorde det kunde man glöma att få ett solo, inte för att det är viktigt för mig, men men...

På teatern läste vi manuset och fick reda på vilken kråka vi blev, jag blev kråka SJU! Kul kul:)

Måste bara klaga lite snabbt på vädret! Först är det vår o nu är det vinter.. BAHJS!

Ikväll är det design Simon and Thomas som jag liksom kollar på varje gång, kul kul! Sedan måste jag packa i ordning till imorrn då det är träning.

Nu tänkte jag bara checka runt lite på nätet. Kul kul!
 Ha det toppen<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0