en dag i det blå

tjena tjena här har ni mig (igen)=P
För tillfället sitter jag i mitt rum(som vanligt när jag skriver blogg inlägg) nu med en stor resväska mitt på golvet. imorgon drar jag med buss till min kära vän kajsa neråt i landet där det är snö!! jippi! där stannar jag i 3 dygn o sen har ni mig här igen framför den lysande skärmen i mitt rum fast i ett annat rum som du som läser detta kommer sitta i då om ca 3 dygn. (oj, kompliserat..opsi)

DAGEN:
har jag tillbringat med min familj ute på en sjö där isen satt som den brukar på en sjö(tänkte rimma men blev ju lite... same..) egentligen skulle jag nog varit med min underbara vän herta men så blev inte fallet eftersom hon var sjuk:(
iallafall så åkte jag skriskor med the family på en sjö där isen satt som den brukar på en sjö(samma, vad trevligt=P)
tänkte att jag skulle ladda över bilderna som jag tog idag o lägga ut de här men eftersom morgon dagen väntar på mig(eeh..) jag ska gå upp tidigt imorgon eftersom jag o mamma måste hinna me massa saker imorgon bitti innan min buss går 11(hur ska det gå??) aja nu måste jag ta o tänka på refrängen som min mamma precis sa till mig..
ha re good, så ses vi nood(nog)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0