Dagens ord:

först o främst så kan man ju säga: hej! Vad kul att du läser!! (eller det sista måste jag ju inte skriva.. men men).
det var ett tag sen jag skrev o jag kan säga att jag suttit framför skärmen några gånger men inte kommit på något vettigt o skriva. igår till exempel ( fast då hade jag bara tolv minutes på mig innan guldbaggen började o jag tänkte mysa med familjen framför tven:)) i och för sig så har jag inte suttit framför skärmen någon annan gång sen dess efter att jag skrev mitt senaste inlägg (lögnare där signe!!)
 vad ska jag skriva nu då?? varför flyter det inte när jag ska blogga?? ooh no!

okej!! jag vet en sak jag kan skriva om!!
framtiden är rätt läskig, på flera sätt!! om jag tänker mig fram tills jag är 20 år, var kommer jag bo, hur kommer jag vara m.m m.m... en annan sak är drömmar, nu menar jag inte sånna drömmar man drömmer på natten utan framtids drömmar. jag känner flera som verkligen vet vad de vill när de blir stora, till exempel min brorsa. han kommer bli nhl proffs när han blir stor(hockey proffs i amerikansk liga) säger han. men jag? vad vill jag? jag lever liksom livet, fast ändå har jag tänkt tanken att bli läkare.. jag spelar handboll o dansar för jag tycker det är kul. det är absoulut super att ha drömmar, jag menar ingenting illa!!
jag tänker oftast inte långt fram i framtiden utan framtiden som ligger närmast!

nu ska jag se på film o mysa!! ha det super ända tills det nyper!!
                                                 

Kommentarer
Postat av: Herta

Jag tycker d kan va läskigt, att tänka på allt d där med räkningar o så...:S

Det där med att du inte vat vad du vill bli: Tänk positivt, jag tror d e för att du e så bra på så mng saker o därför kommer du kunna välja bland massor:D Men du har inte brottom! Kom ihåg det.

2009-01-13 @ 20:24:15
URL: http://hertiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0