Utmaning

Bloggaren skriver 8 fakta / (o)vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta / (o)vanor. I slutet av inlägget skriver du namnen på de som du utmanar.

1.Jag brukar (ibland) vara vaken på nätterna, ibland somnar jag inte om eftersom jag tänker dumma tankar (som inatt..)

2.Jag kan börja gråta på kvällarna (ibland) t.ex efter lov när det är skola dan efter o man haft ett toppen lov.

3.Jag gillar att fixa o körsbärstomater är gott!:P

4.Jag spelar handboll och dansar.

5.Min favvo rätt är lax o klyftpotatis med sås o god sallad:)

6.Det kan pirra i min mage till nästan vad som helst (nervös pirr)

7.Bor med min mamma, pappa, lillebror o lillasyster i en lägenhet.

8.Är mitt nummer(t.ex i handbollen)


Jag utmanar: Det spelar ingen roll, alla får göra!
Jo jag utmanar Ottilia.

Kramar//signe yioLaughing 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0