BOUNCE caution

Hej hopp! Nu är jag hemma o har ätit o kollar på wild kidz med fam.
Kl 16 var jag på Bounce caution med mamma, det var fett najs!! Något jag verkligen rek!
En sak måste jag verkligen berätta, jag gick upp på scen tillsammans David!!!! Ja, det var lite läbbigt men fett najs! Jag och några andra skulle smälla tårtgegg i deras fejor=) ha, jag var rädd att missa=P

Nu ikväll är det ju festivelen för melodier så jag tänkte najsa framför tvn med fam=)

på sportlovet:
måndag: Till farmor med pappa o syskonen.
tisdag: Vet ej
onsdag: Till orsa o åka skidor med pappa o syskon
torsdag: Skidor
fredag: Åker hem
lördag: Vet ej
söndag: Vet ej
Nu var det slut för det här inlägget. Kram signe♥

Kommentarer
Postat av: Herta

Neeeeej gud vad roligt! Jag måste gå o se den nån gång!

Att du fick gå upp på scen<3 åååh min lilla loppa:)

Skulle ha blivit helt skakis=)hihi

puss på dig

2009-02-28 @ 11:06:51
URL: http://hertiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0