Krakra

Yes, utanför snöar det. Mycket härligt! Nu är det verkligen snart jul, man känner det. Fast inga julklappar är köpta ännu för min del.. Måste fixas! Gud, det snöar verkligen mycket just nu! På radion är det musikhjälpen som gått på hela gårdagen och denna morgon. Det är verkligen bra. De sitter där och spelar musik som människor får betala pengar för att få höra. Pengarna går för att ge barn med sjukdomen malaria hjälp. En kille gav hela sin månadslön åt dem Helt otroligt! Idag så ska jag nog antingen ge mig ut och fixa  julklappar eller kanske göra ett peppakaks hus! Det låter bra, men jag känner att jag inte är så kreativ just nu... Men jag SKA. Förövrigt så var julshowen grym! Det var skit roligt. Ja, nu ska jag sätta mig och planera min dag.. nejnej. Hedebradårå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0