17 december imorgon!

Det är helt sjukt! Jag fattar inte var dagarna tar vägen, de bara kommer och går känns det som...
Men imorgon är en stor deg och den kommer va lång! Jag är nervös, bl.a för att jag ska stå upp och spela på synthen, vet inte varför riktigt.. först kändes det bara så töntigt när jag såg mig själv stå där och hoppa medans jag spelade den där synthen. men så ska jag inte tänka. Det kommer bli såå ruligt! Och vårt nr är ju inte dåligt heller, och vi är sist!=) Det är SNÖ! Det är ju fantastiskt! När man kommer ut från dörren på morgonen och så kännner man snön kanaka under fötterna och så känner man den härliga doften av kyla och vinter! Hadefint!:)
Å GRATTIS frida imorgon tonåring!<3

Kommentarer
Postat av: F R I D A

TACK FINA DU <3

2009-12-18 @ 17:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0