Hemma

Hejsan hoppsan!

Trött men hemma igen efter en vecka i Åre! Det var väldigt mysigt faktiskt.
Solen stekte på de sista dagarna så snön smälte och det blev snö högar i backen, men vad gör man inte för lite sool?
Igår (lör) blev det bräda:) hehe.. mycket bättre än jag kunde föreställa mig som det gick senast.. Men jag gjorde ett fall sista åket rakt på magen och huvet det studsade som en gummiboll så nacken är som en snigel nu idag.. (tyck inte för synd om mig, jag överdriver lite och använder kanske lite fel ord men jag är iallafall seg i nacken..)
nu har jag hela påsklovet framför mig då det förhoppningsvis kommer hända en massa skoj grejs.. Vissa saker är säkra!

I lovar att ladda upp bilder som jag tagit i mängder fr Åre;)

Nu efter en veckas väntan väntar nu en skön och mjuk säng på mig där jag kommer sova en underbar sömn..:)
mys pys        GODNATT<3
med bok och ny Kp somnar man;)
KRAM♥

Kommentarer
Postat av: O T T I L I A

Det låter som du hade det bra i Åre :)

Hoppas det inte gör alltför ont i nacken bara.. ;D



Den där boken har jag också läst! Vad tycker du om den?

Kram <33

2009-04-06 @ 14:30:06
URL: http://ottilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0