En dag i paradiset med familjen

Dagen har jag tillbringat i Paradiset som är ett ställe i Huddinge (tror jag..)
Vädret är verkligen perfekt, våren är så härlig!!!
Här kommer bilder, inte bara fr dagen;)

Några av vårens första blommor (Emmy älskar blommor)

Något annat som är kul är solglasögon:)

På väg till bilen idag, Emmy gillar bollar, hihi:)

Upp o flyg:D

Framme i Paradiset och det var bra väder!

Hehe.. gegg, jag hade verkligen valt rätt skor..

På vägen hittade vi en groda

...

Najs:)

Grejen på magen kommer det ljud ifrån, jag tror hon kände sig rätt cool:)

På vägen hem GLASS!

En toppen dag var det!
Nu med god mat i magen väntar film: Australia som jag gick och hyrde.
Alla, ha en toppen påsk! Kanske ett inlägg imorgon eftersom förmiddagen inte har något planerat...
Puzz S♥


Kommentarer
Postat av: Leonora - Rösta på veckans blogg

sv; det var det med :D

gör du då?

2009-04-11 @ 00:15:47
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: O T T I L I A

Snygga solbrillor ;D (vi har ju likadana ^^)

Och skorna var ju också väldigt snygga för den delen :D

Ha en fin dag <33

2009-04-11 @ 11:02:30
URL: http://ottilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0