Åre-bilder:)

Här kommer då lite bilder fr Åre-resan v. 14:)

På väg i bilen. Emmy-arg...

Såhär mycket snö var det första dagen..

På väg i sitt liften. Mina-dom gula:)

Solen sken tror jag andra dagen..

Fint väder!

I ankarliften.
 
Pappas                                 Min

I backen:D

Lördag=bräda

Paus fr framåt ramlingar i backen..hehe

Utsikt fr balkongen sista dagen..VARMT!
På väg hem.

Det var en toppen vecka med familjen! 
Nu har jag en hel påsk v framför mig med vänner, familj och släkt(: Great♥

Ha det toppen nu och en trevlig påsk! Puzzar o kramar.
//SIGNE 

Kommentarer
Postat av: O T T I L I A

Jag har också gula skidor (a) ^^

Ser ut att ha vartit ena greatan bra väder :D

2009-04-06 @ 22:22:10
URL: http://ottilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0