lördag

jag har just smällt i mig godis och känner mig nu som en uppblåst ballong.. frida har gått för cirka 6 minuter sen och eftersom jag är helt ensam nu så passar jag på och skriva!! igår bakade jag pepparkakor med frida!  mycket pepparkaksdeg hamnade imagen och när vi var klara skulle vi ju äta chips också... jag fattar inte hur jag fick i mig så mycket..

personer som ger blickar får gärna tänka lite innan, jag vet att jag gör det ibland men det kan vara lätt att inte tänka sig för. om jag t.ex säger någonting till två andra personer och de kollar på varandra som om jag var värsta tönten, har dom glömt att jag står där mitt framför näsorna på dem?? tänk innan! man känner sig inte sådär jättebra när man ser nått sånt.
men å andra sidan så kan det ju vara någon som ser jätte rolig ut och den gör illa sig och man är på jätte flum humör och det går bara att inte hålla sig, fast det är ju i ochförsig en helt annan sak... det hände mig igår. jag och en kompis var på jättehärligt humör och bara några meter ifrån oss ramlar en mindre tjej på gatan, det gick inte att hålla sig...
och en annan sak.. om en person säger eller gör en sak som får en lessen och om den sårade gör saken tillbaka borde inte personen bli lessen..? men om den här personen har mera makt undviker den den sårade och tycker att det den gör är rätt..
fundera och kommentera//signe♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0