JUUL!

nu är det fredag kväll på mitt rum med mys belysning. det som saknas är väl snö.. tänk att se snö på fönsterbrädan och på de lövfria träden...oo, jag hoppas verkligen att det kommer snö på julafton!! inte slask och inte regn utan SNÖ!!
jag ska nog snart börja göra mig i ording för natten och sätta mig med min bok: om jag kunde drömma av Stephenie Meyer. imorgon blir dt handboll! 3 matcher. första 15,17,19 ?+ att det är ute vid ekerö så det blir en sen dag!!

om dagen:

jag gick upp klockan 07.30 för jag hade sovmorgon. när jag kom ut genom porten möttes jag av en kall isande vind mot halsen och jag ångrade mig varför jag inte tog halsduken. jag gick i takt till musiken i min ipod till busshållsplatsen där jag fick vänta alltför länge i kylan. på stugan jobbade jag med språnget som ska vara klart på mån..oops=S
innan rasten blev det lite rebubbled..harkel.
sist på dagen hade jag uppspelning för anne på piano. det gick super bra!!  sen följde jag med frida hem, vi kollade på en prinssesas dagbok 1. provsatt deras nya soffa, tog kort i mörkret i hennes rum och hade det allmänt väldigt bra!!
här hemma blev det tacos, mums.. sedan mys framför tvn. jag borde städa mitt rum nu, lite dammtussar här och var känner jag.. inte bra..
nu ska jag hitta på något vettigt att göra.. må så bra!! //signe♥

Destiny's Child - Survivor live in Rotterdam 2002-kolla in det här!!


Kommentarer
Postat av: Herta

Längtar också efter årats bästa höjdpunkt! JUUUULEN

Ska vi äta lussebullar med choklad och peppisar:)

puss

2008-11-27 @ 10:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0