första advent imorgon

känns det bekant?
första advent imorgon! dagen man tänder det första ljuset av fyra och äter lussebullar och pepparkakor!

har ni tänkt tanken att på andra sidan jorden går det runt människor på gatan precis som här. någon kan vara gjord för dig. tänker samma tankar tycker samma saker... men ni vet inte vem det är och vad den heter... tänk vad litet sverige är, hur många andra människor det finns. men tänk att din vän du har här som du har så bra med finns så nära dig istället för på andra sidan jorden..du är lyckligt lottad!

en annan sak jag tänkt på är de stora artisterna som beyonce eller michael jackson. tänk hur deras dagar ser ut.. alla vet vem man är och man har alltid blickar på sig.  visst vore det kul att vara artist och stå på stora scener där publiken bara älskar en, men innan man fattar beslutet att bli artist måste man ju tänka hur det kommer att bli.. vill man leva ett sånt liv resten av livet? fast jag tror inte de fattar hur det kommer att bli egentligen, t.ex rihanna hon kan ju inte trott hon skulle bli så stor och få ett sånt fullspeckat liv....
 ha det så bra! TJO//signe♥

Kommentarer
Postat av: herta

Jag är lyckligt lottad som har dig kompis!

puss o kram

2008-11-30 @ 19:33:32
Postat av: Anonym

jag ä glad som har dig kompis:)

2008-12-03 @ 15:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0