Tjenare!!

idag är det måndag och jag har varit i skolan efter 4 lediga dagar eftersom det varit valborg.image6 Jag firade valborg med Herta.  Idag hade vi mentors tid och jag o vincent skulle fixa fika. Jag bakade choklad bollar, och så fick gluten o laktos mumsmums och jordgubbar, o vincent hade med sig kladdkaka. sen va jag med frida. Min lillebror skvätte ner mig när vi skulle hämta bollen jag (av mistag) sparkade ner i vattnet. jag blev arg..:-(grr
Sen har det väl inte hänt något mer specielt, jo vi har bott i lägenheten nu i 1 vecka.! det känns jätte bra!!! Jag har eget rum, wohoo!:P
Charlie bit my finger - again !En tilll sak, kolla på den här!! och kolla in bebisens(charlies) garv!!!/ziine? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0