SOMMARLOV!!!<3<3

Nu är det sommarlov!!! Jippi! vi slutade tors 5 juni i sofia kyrkan. vi klass 5 a höll i avslutningen. först sjöng vi sommarpsalm 2 stämmigt sen pratade prästen och rektorn sen fick niorna sina betyg. sen var det vi igen! då sjöng vi :you are the sunshine sen var det slut!!!! jag och felicia, frida och herta gick på gröna lund! det var jätte skoj. värsta bästa starten på sommarlovet. sen på fredan gick jag på eriksdalsbadet med felicia och frida och hennes mamma och mon mamma och ville och villes kompis familj.
igår var jag på fest hos villes kompis mamma, det var halv kul men de hade en studsmatta som var kul! vi åkte hem ungefär halv tio. vi köpte chips på statoil sen slocknade jag. vi var hemma tolv och nu har jag vaknat och ska äta frukost. see you later alligator..! /ziine jag vet faktiskt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0