Jippi! Sommarlov!!<3

Hallå!! nu är det sommar lov och det är jätteskönt! vi hade skolavslutning i torsdags och vi (klass  5a) höll i avslutningen. vi sjöng två sånger. först sommarpsalm två stemmigt sen you are the sunsine. sen var det SOMMARLOV!! jag,felicia,frida och herta gick på grönan. jag och herta åkte extreeme två gånger! jätte skoj. vi köpte en bild när alla fyra åkte flygande mattan från lustiga huset. efter grönan gick vi hem till felicia och sov där. i fredas var vi på eriksdals badet. i lördass var familjen på fest hos villes kompis mammas 50 års fest.de hade en studsmatta och det ar kul!:P igår var jag med herta och badade på långholmen det var väldigt kallt i vattnt men vi badade ialla fall tr gånger!:P
i dag var jag med frida och felicia på eriksdalsbadet. vi sa till klassen i onsdas att alla som ville fick komma. sofia, frida p, lisa, amanda, alva och sara kom..meen det var kul!! frida måde dåligt och gick hem:( felicia och jag köpte varsin glass sen gick v hem till mig.  jag har bränt mig i ansiktet (det är jobbigt...:()nu håller jag i emmy för mamma ska göra välling. i helgen ska ag spela eken cup. 
nästa vecka ska jag gå simhoppskola mån-tor. jag tror det kommer bli kul.
 nu måste jag göra mig i ordning för nattan. godnatt o pussokram!!:=*/ziine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0