vilken underbar dag!

dagen började med att jag gick upp, satte på mig kläder, åt frukost samtidigt som jag kollade på julkalendern.
kl 8 mötte jag min käre vän frida utanför mig och vi gick till busshållsplatsen tillsammans där vi skulle ta första bästa 4.
bussen vi gick på var en 3..=S sen fick vi lite brott... vi tog t-banan istället.

kl 9 var det ljustågsrep i multi hallen-skit segt var det att sitta där i 2 timmar, men vi slutade iallafall innan 12 någon gång så det var soft!!
 nu sitter jag i mitt rum och käkar lussebulle och dricker kall mjölk-fett najs säger jag bara!!

att ge julklapp men inte få någon är inte värre än att få julklapp men inte ge någon..
 
jag tycker det kan vara jobbigt det här med att ge bort julklappar och man vet inte vad man ska köpa och man tycker paketet är för stort m.m m.m...
jag brukar oftast stressa upp mig med såna här grejer, tänker hela tiden om det verkligen är rätt och får magont av hur jag håller på.. men i år känns det faktiskt coolt!

nu kl 9 är det titanic på 3an som jag tror jag ska se på! inte hela men lite!
puss med kräm//signe♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0