Min jul!

senaste inlägget blev lite hastigt känner jag men nu sitter jag här utan någon press att göra någonting annat och tänkte berätta lite om min jul! 

jag kan ju börja berätta om dagen:
jag gick upp och satte mig vid teven och kollade på det 22a avsnittet av julkalendern skägget i brevlådan tillsammans med pappa, emmy och ville.

 åt sedan frukost och tog det allmänt bara väldigt soft.
jag satte mig vid datorn för att skriva ett blogg inlägg men hann inte mycket innan mamma kom in och sa åt mig och ville att hitta på och göra ritning till ett pepparkaks hus. ville och jag kom sedan fram till att göra en skyskrapa ex. empire state building. vi hann inte mycket innan vi skulle till farmor som fyller år idag. hos hanne åt vi en super god smörgås tårta och sedan en massa gott gott!! nu sitter jag här i mitt rum med den lysande fyrkantiga skärmen framför mig. 

imorgon ska vi julbaka och klä granen! jag får sån härlig känsla i magen när jag tänker på det!! asså fatta att det redan är jul!!!!!!!!!! jag minns som inte alls länge sen när jag satt i en rodd båt tillsammans med pappa o ville i krokträsk och brottades mot brommsen som var som plåster på oss och det var i sommras!! ursäkta herr klocka men ta det lite lungt va!!

sen kommer vi till julafton då!! klockan elva ska vi vara i kyrkan där nån präst kommer snacka en massa om jusu barnet med mera med mera... det är inte första året vi gör det utan snarare det femtioelfte.. så där jätte tråkigt kommer det ju inte bli för alla från dagis är ju där så man träffar ju många gamla kompisar!!

klockan tre är det ju kalle anka och då kommer farmor och mårten! sen så är det ju julmat som ska ner i magen. och efter det så kommer väl den där kommentaren: "då var det väl dags för mig att gå o köpa tidningen då!" och inte långt efter det så kommer tomten. jag fattar inte varför pappa missar tomten varje år?=P
då blir det ju presenter och det är väl det roligaste..!!

ja det var en liten snutt om vad som händer på min jul! hoppas ni alla andra också får en toppen jul!!
God Jul från Signe♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0