julklappar

hej alla! idag har varit en riktig soft-dag. vi började 10.45 med lunch!! sen hade vi rep sen slutade vi. jag och frida gick från gullmarsplan till skanstull och tog sen tunnelbanan till gamla stan.

vi gick på västerlång gatan och gick in i några små affärer. sedan gick vi till stortorget där de har jul marknad.
vi köpte brända mandlar och köpta en påse med en liten gris i som  fick namnet Grizzli för hela 25 kr!!!
vi åkte sedan hem till mig and hang around lite bara.
nu tror jag det börjar bli dags för mig att hopp i säng eftersom det blev sent igår och tidigt imorse efterson jag behövde se julkalendern..=S

The Hives - Tick Tick Boom - Official Music Video
jag har precis upptäckt dessa, tycker dom är så sköna med sin energi!

puss m kräm// signe♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0