jag ville bara säga...

att jag älskar när allt bara flyter.  när jag skrattar och har kul med någon kompis, eller när jag kommer hem och pussar emmy på kinden och kramar mamma och pappa och gör sen något roligt med ville så känns allt så bra!!
och frida jag mår så bra när jag är med dig! vi skuttar omkring i koridorerna och har det bara så bra!!
just nu känns det som livet leker, det är snart jul och vi repar en massa inför julshowen och alla är glada!!


en annan sak..
jag tänker på att le mot människor för om någon ler mot mig så blir jag iallafall glad, så varför inte göra någon annan glad?! jag har tänkt på detta, varför kramar du den där personen men inte mig??
aja nu ska alla små barn vara glada så vi får några presenter av tomten!!

adios adios jordgubbs sylt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0