chokladkalender

här har vi en choklad kalender, en sån har jag också som jag öppnar efter varje dag i jul månaden december. jag försöker fylla min blogg med bilder så blir det kanske lite trevligare!

idag är det tisdag och det har varit träning. om 25 min börjar andra avenyn som jag tänkte att jag skulle se på...

nu på lördag ska jag på julbord som vanligt(vi gör det varje år) med två andra familjer och det ska bli riktigt skoj!
jag ska kanske börja på julklapps önskelist nu snart..

Fundering:
jag har tänkt på att allt bara går runt hela tiden det händer liksom inget nytt, man sitter fast i den här vanan att man går i skolan och längtar efter helgen. jag tänker oftast på vad som kommer närmast inte vad som kommer att hända om 1000 år. jag tycker det är lite läskigt det här med universum och människan och tiden.
tänk om jag skulle rymma, var som helst..ut i skogen t.ex, fixa min egen mat ta ett dopp i sjön och sen bara springa utan att veta var man är på väg.
glömma det här med att passa tiden och vara som alla andra. fast jag vill egentligen inte bara rymma det är inte det jag menar men jag vill att det ska hända något nytt!!


nästa gång kommer jag med en ny fundering! komentera och säg vad ni tycker om mina "funderingar" 
shohopp, dumle och plopp!//signe♥

Kommentarer
Postat av: herta

Själv vill jag klippa o färga håret ha lösnaglar o glasögon. det hade varit något nytt!

2008-12-03 @ 19:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0