Bye bye 2008!

Sitter i mitt rum o inväntar natten o passar på att skriva ett blogg inlägg.
imorgon är det sista dagen innan 2009! Herregud!! kl 12 ska vi åka skriskor på allmis i zinken med kussar o några från villes hockeylag. nyårs afton ska vi fira bara familjen hemma i lägenheten. kl halv nio är det sverige vs ryssland-hockey som hela familjen vill se på. på den där fronten känner jag mig lite utstött, jag kan ingenting om hockey. vad är ising o vad gör centern med mera med mera... jag får väl bara stå ut, så farligt är det inte.


jag kan berätta vad jag ska göra här framöver:
Morgon dagen har jag ju redanberättat om, men den andra åker jag till min vän kajsa som dessutom är min gudsyster o hon är ett år äldre än jag. hos henne är jag till den femte, då åker jag hem och börjar skolan den sjunde. ååhh, varför ska tiden gå så fort!!???? hela fem månader ligger framför mig innan sommarlovet. oh no!
good bye o go natt!!//signe♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0