ååh.. underbart!

idag är det den 17/12 och vi slutar imorgon!! det blir i och för sig en rätt så lång dag.. det är kulturamas julshow 2008 imorgon och vi kommer ha tre föreställningar den sista 20.00 så det blir en sen dag.. jag tror det är höjdpunkten på året faktiskt. vi i 6an har som 4 olika delar kan man säga: piff o puff, dvärgarna och snövit, robin hood (som jag är med i) och lejonkungen. 


om inte musiken skulle finnas så skulle det vara rätt så jobbigt tycker jag. inget att digga till, inget att nynna på, inget att stänga bort de andra ljuden med. det skulle bli katastrof!!
jag bara tänkte på hur stor del av våra liv som musiken har av oss.

nu var det väl dags för mig att göra en viktig sak-tror jag. ha det gött!!
//signe♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0