Nu är det bara 2 veckor kvar...

 Om bara två veckor kommer jag flytta, fast det är inte alls långt ifrån där jag bor nu. men ändå, jag kommer flytta från min barndom:( Men det kommer bli skönt att få eget rum:P Jag kommer få välja först:):):)
Idag måndag har väl varit en deppig dag för hela Sverige. Engla är dödad:( Så otroligt hemskt.. att man kan göra något sånt. jag är arg..
Nu är det bara en månad kvar tills jag fyller år! Hurra!! Längtar!:) Ja vad mer ska man säga nu rå..? Hej så länge/Ziine♥ 

Kommentarer
Postat av: Ottilia

Ja, det är otroligt hemskt det där med Engla. Och polisen hade ju fått tips om 42-åringen tidigare men bara struntat i det, konstigt..
Vad har du önskat dig i födelsedagspresent?
Du får lägga upp önskelistan på bloggen :)
Kram Ottilia

2008-04-16 @ 17:41:43
URL: http://hallonfrukt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0